關於我自己

我的相片
愛宅,愛睡,愛吃的天蠍座乾物女。簡稱Gone Girl。

2015年4月22日 星期三

於25歲前送給自己的一份禮物

由細到大一直都不太喜歡自己下半面的部份,因為一直覺得笑起上來唔夠靚(天生完美主義者),加上因小時候支氣管炎,要食抗生素令到牙齒有一粒細細粒既牙石,所以平時影相時都唔會露齒笑,笑既時候一定會搵隻手遮住,因為驚比人見到。

自從開始出來工作,先知道完美笑容係有幾重要,加上工作關係,要經常接觸唔同既人,真係好難可以避開唔笑,所以我決定!要係25歲前,送一份禮物比自己- 就係Perfect Smile!

小妹一直好怕睇牙,因為童年陰影,令我覺得好痛><所以係睇牙前做足資料搜集,問左好多個朋友,最後我揀左陳醫生,一來朋友介紹信心都大啲,二來因為係旺角,好近我office,覆診都方便啲J
一去到診所,環境好舒服,護士都好有禮貌(唔係牙科保健啲恐怖護士),等左大概5分鐘左右就到我啦,一入去張紫色櫈好靚(紫色控又發作),我首先講一次自己牙齒情況比陳醫生聽,然後佢就開始幫我檢查啦!!好彩冇發現蛀牙,而我只需要漂牙同補返牙石位置就可以令到牙石消失!!!Yeah!!


不過醫生還建議我進行Invisalign療程改善我牙齒向前傾和下半面突起既問題,加上我知道箍牙有機會改善面形同減淡虎紋。不過都比大家睇下我宜家啲牙既情況先,本身上排牙都算整齊,不過下排就有一隻唔整齊,好難清潔,所以箍牙另一個原因就係為左牙齒健康,因為清潔唔到會有機會引起蛀牙,如果係前面有蛀牙真係好醜樣!

正面
側面


所以我就超勇敢!!接受醫生建議,不過重點是因為之前見朋友箍完牙靚好多!!!!!所以信心即時倍增!!首先陳醫生詳盡解釋Invisalign隱適美原來係一種透明同可以自己拎出來既「隱形牙箍」,慢慢會將啲牙變返整齊同時可以將我突起既下半面收返入去(心心眼),加上透明設計唔駛驚工作時比人發現,仲有美國FDA認證,就放心晒啦!唔駛做鋼牙妹,食野又唔駛就住,之前見到朋友箍鐵線,連食野都唔敢,驚污糟痴住啲食物,食完就即刻刷牙,勁唔方便!同埋真係好慘><食野係小妹人生第一興趣,如果要就住就住,真係連諗都唔敢諗……


 好啦!!開始!!第一步就係印牙模,上下牙齒各印一次,不過記住千其唔好郁….因為一移位就要從頭來過….


然後影返相就去照X光啦,以下就係我個X光圖,好多隻牙= =!!


連智慧齒都有4隻,我真係好有智慧Hahaha!醫生建議我接受3年既Invisalign療程,而我係要剝8隻牙,分別係4隻智慧齒同4隻普通牙,其實一般Invisalign療程可以唔剝牙,就連爆牙都可以變返整齊,但係因為我本身啲牙都算整齊,所以要剝牙先可以改善面形,好期待剝完牙之後既面形(心心眼),我覺得自己好變態…….完成以上步驟就會將我個牙模同X光一次過送去美國Invisalign總公司,等三星期就有一個獨一無二屬於我既3D模擬圖啦!!好緊張呀><雖然我聽到要剝咁多隻牙,真係好驚,問左至少10次「醫生,痛唔痛呀?真係唔痛?」,但陳醫生不斷安慰我,話比我聽唔痛,剝牙過程都係大概一個鐘左右,加上佢好細心講整個療程我聽,令我可以放心,話晒咁大個女第一次自己決定咁大件事,所以一定要問清楚!!之後就同護士約時間啦,好期待下次5月再見到陳醫生J

沒有留言:

張貼留言